Ciele podtémy
  1. Vysvetliť princíp komunikácie a udalostí RCX kociek.
  2. Vymenovať príkazy (ikony) súvisiace s komunikáciou a udalosťami RCX kociek (Start Monitoring for an Event, Stop Event Monitoring, Event Landing, Set up Mail Event).
  3. Vysvetliť význam príkazov (ikon) súvisiacich s komunikáciou a udalosťami RCX kociek.
  4. Vedieť popísať zdrojový kód hotového programu zameraného na komunikáciu a udalosti RCX kociek.
  5. Používať príkazy (vymenované v bode 2) v úlohách (napr. prvá RCX kocka hrá nejakú melódiu dookola, po doručení správy od druhej RCX kocky prestane hrať a začne blikať svetielko).
  6. Vedieť navrhnúť a zrealizovať model podľa vstupných požiadaviek.
  7. Vedieť rozhodnúť, či uvedené riešenie úlohy je správne, určiť typ chyby a vedieť ju opraviť.