- Napíšte program, ktorý načíta číslo n a vypíše všetky číslo od n po 0 tak, že jedna procedúra bude vypisovať párne čísla a druhý nepárne.
- Pomocou nepriamej rekurzie nakreslite obrázok podľa predlohy do zadaného stupňa (ak sa zadá 1 tak sa nakreslí len čiara, ak 2 tak sa nakreslí čiara a neviditeľná čiara, atď.).
- Pomocou nepriamej rekurzie nakreslite obrázok podľa predlohy do zadaného stupňa (ak sa zadá 1 tak sa nakreslí len obdĺžnik, ak 2 tak sa nakreslí obdĺžnik a neviditeľná čiara, atď.).
- Pomocou nepriamej rekurzie nakreslite obrázok podľa predlohy do zadaného stupňa (ak sa zadá 1 tak sa nakreslí len čiara, ak 2 tak sa nakreslí čiara a štvorec, atď.).
- Pomocou nepriamej rekurzie nakreslite obrázok podľa predlohy do zadaného stupňa (ak sa zadá 1 tak sa nakreslí len čiara, ak 2 tak sa nakreslí čiara a trojuholník, atď.).
- Pomocou nepriamej rekurzie nakreslite obrázok podľa predlohy do zadaného stupňa (ak sa zadá 1 tak sa nakreslí len čiara, ak 2 tak sa nakreslí čiara a elipsa, atď.).
- Pomocou nepriamej rekurzie nakreslite obrázok podľa predlohy do zadaného stupňa (ak sa zadá 1 tak sa nakreslí len lomená čiara, ak 2 tak sa nakreslí lomená čiara a lomená čiara iným smerom, atď.).
- Pomocou nepriamej rekurzie nakreslite obrázok podľa predlohy do zadaného stupňa (ak sa zadá 1 tak sa nakreslí len kruh, ak 2 tak sa nakreslí kruh a štvorec, atď.).
- Pomocou nepriamej rekurzie nakreslite obrázok podľa predlohy do zadaného stupňa (ak sa zadá 1 tak sa nakreslí len kosoštvorec, ak 2 tak sa nakreslí kosoštvorec a štvorec, atď.).
- Pomocou nepriamej rekurzie nakreslite obrázok podľa predlohy do zadaného stupňa (ak sa zadá 1 tak sa nakreslí len trojuholník, ak 2 tak sa nakreslí trojuholník a kruh, atď.).
- Pomocou nepriamej rekurzie nakreslite obrázok podľa predlohy do zadaného stupňa (ak sa zadá 1 tak sa nakreslí len trojuholník jedným smerom, ak 2 tak sa nakreslí trojuholník jedným smerom a k nemu trojuholník druhým smerom, atď.).
- Pomocou nepriamej rekurzie nakreslite obrázok podľa predlohy do zadaného stupňa (ak sa zadá 1 tak sa nakreslí len kruh, ak 2 tak sa nakreslí kruh a elipsa, atď.).
- Pomocou nepriamej rekurzie nakreslite obrázok podľa predlohy do zadaného stupňa (nakresli rovno za sebou kruhy od zadanej veľkosti po 5, tak že jedna procedúra bude kresliť kruh jednej farby druhá inej farby).
- Pomocou nepriamej rekurzie nakreslite obrázok podľa predlohy do zadaného stupňa (nakresli náhodné umiestnene za sebou kruhy, tak že sa budú dotýkať v jednom bode. Kruhy budú mať priemer od zadanej veľkosti po 5. Jedna procedúra bude kresliť kruh jednej farby druhá inej farby).
- Pomocou nepriamej rekurzie nakreslite obrázok podľa predlohy do zadaného stupňa (nakreslite šesťuholníky umiestnene v sebe, tak že sa budú dotýkať vrcholy menšieho šesťuholníka v stredoch strán väčšieho šesťuholníka. Šesťuholníky budú mať dĺžku hrany zadané číslo a počet šesťuholníkov v sebe bude druhé zadane číslo. Jedna procedúra bude kresliť šesťuholníky a druhá bude otáčať korytnačku do správneho smeru a nastaví ju na miesto odkiaľ sa bude kresliť ďalší šesťuholník).
- Pomocou nepriamej rekurzie nakreslite obrázok podľa predlohy do zadaného stupňa (nakresli trojuholník jedným smerom, k nemu trojuholník druhým smerom a k nemu štvorec. Trojuholníky budú mať rovnakú náhodnú štvorec bude mať bielu farbu).
- Pomocou nepriamej rekurzie nakreslite obrázok podľa predlohy do zadaného stupňa (nakresli trojuholník jedným smerom, k nemu kruh a k nemu druhým smerom trojuholník. Každá takáto trojica bude mať rovnakú náhodnú farbu).
- Napíšte program, ktorý načíta reťazec a vypíše ho tak, že zdvojí všetky jeho znaky (jedna procedúra bude vypisovať znaky a zmenšovať reťazec a druhá bude volať výpis).
- Napíšte rekurzívny podprogram, ktorý načíta znak i a číslo n a vypíše i nci n (jeden podprogram bude vypisovať znak n, druhý bude volať výpis a ak i=0 tak vypíše c a pri vynáraní vypíše znak n.
- Napíšte rekurzívny podprogram, ktorý načíta znaky i, r a číslo n a vypíše i ncrn (jeden podprogram bude vypisovať znak n, druhý bude volať výpis a ak i=0 tak vypíše c a pri vynáraní vypíše znak r.
- Napíšte rekurzívny podprogram, ktorý načíta znak i, r a číslo n a vypíše i nrn (jeden podprogram bude vypisovať znak n, druhý bude volať výpis a pri vynáraní vypíše znak r.
- Pomocou nepriamej rekurzie nakreslite obrázok podľa predlohy do zadaného stupňa (nakreslí sa n-uholník tak, že jedna strana je čiara a druhá je kruh).
- Pomocou nepriamej rekurzie nakreslite obrázok, podľa predlohy do zadaného stupňa (nakreslí sa n-uholník tak, že jedna strana je čiara a druhá je kruh).
- Pomocou nepriamej rekurzie nakreslite obrázok podľa predlohy do zadaného stupňa (nakreslí sa n-uholník tak, že namiesto strany bude nakreslený trojuholník. Použite dve procedúry, jedna bude kresliť trojuholník z vonkajšej strany uholníka a druha bude otáčať korytnačku do správneho smeru).
- Pomocou nepriamej rekurzie nakreslite obrázok podľa predlohy do zadaného stupňa (nakreslí sa n-uholník tak, že namiesto strany bude nakreslený trojuholník. Použite dve procedúry, jedna bude kresliť trojuholník z vnútornej strany uholníka a druha bude otáčať korytnačku do správneho smeru).
- Napíšte rekurzívny podprogram, ktorý nakreslí zadaný obrázok podľa predlohy tak, aby najmenšia hrana nemala viac ako 20.
- Napíšte rekurzívny podprogram, ktorý nakreslí zadaný obrázok podľa predlohy do zadaného stupňa (ak je stupeň 0 tak sa nakreslia 4 štvorce, ak je 1 tak v každom štvorci 4 kruhy...).
|