ÚVOD
MARKETING
CENA
PRODUKT
CYKLUS PRODUKTU
DISTRIBÚCIA
KOMUNIKÁCIA
TEST marketing
TEST cena
STIAHNI TEXT
ODKAZY
súhrn činností, ktorými sa nesprávny výrobok dostáva správnemu spotrebiteľovi v správnom čase na správnom mieste v správnej kvalite
súhrn činností, ktorými sa správny výrobok dostáva správnemu výrobcovi v správnom čase na správnom mieste v správnej kvalite
súhrn činností, ktorými sa správny výrobok dostáva správnemu spotrebiteľovi v správnom čase na správnom mieste v správnej kvalite
2. Základom marketingu je proces výmeny
dopyt
nákup
predaj
3. Marketingový mix je cielená požiadavka zákazníkov
súhrn nástrojov, ktoré vyjadrujú vzťah podniku k okoliu
súhrn nástrojov k dopytu
súhrn všetkých tovarov a služieb
4. Čo tvorí 4 P marketingu produkt, cena, distribúcia, marketingová komunikácia
produkt, výrobok, finálny výrobok, polotovar
cena, cenová politika, cenová diferenciácia, zľava
produkt, cena, reklama, zľava
Zadaj svoje meno
a e-mailovú adresu
Späť na ÚVOD