ÚVOD

MARKETING

CENA

PRODUKT

CYKLUS PRODUKTU

DISTRIBÚCIA

KOMUNIKÁCIA

TEST marketing

TEST cena

STIAHNI TEXT 

 ODKAZY

Autotest z kapitoly Marketing

1. Marketing je
súhrn činností, ktorými sa nesprávny výrobok dostáva nesprávnemu spotrebiteľovi v nesprávnom čase na nesprávnom mieste v nesprávnej kvalite

súhrn činností, ktorými sa nesprávny výrobok dostáva správnemu spotrebiteľovi v správnom čase na správnom mieste v správnej kvalite

súhrn činností, ktorými sa správny výrobok dostáva správnemu výrobcovi v správnom čase na správnom mieste v správnej kvalite  

súhrn činností, ktorými sa správny výrobok dostáva správnemu spotrebiteľovi v správnom čase na správnom mieste v správnej kvalite

2. Základom marketingu je
proces výmeny 

dopyt 

nákup  

predaj 

3. Marketingový mix je
cielená požiadavka zákazníkov

súhrn nástrojov, ktoré vyjadrujú vzťah podniku k okoliu

súhrn nástrojov k dopytu

súhrn všetkých tovarov a služieb

4. Čo tvorí 4 P marketingu
produkt, cena, distribúcia, marketingová komunikácia             

produkt, výrobok, finálny výrobok, polotovar

cena, cenová politika, cenová diferenciácia, zľava         

produkt, cena, reklama, zľava

Zadaj svoje meno

 a e-mailovú adresu  

 Späť na ÚVOD
Hodnotenie
Body Známka
4b jednotka
3b dvojka
2b trojka
1b štvorka
0b päťka