Projekty
 
  1. Letecký deň

  2. Skladať scénu:
    Vezmite Baltíka na letecký deň. Poskladajte scénu, na ktorej bude letisko a ľudia- návštevníci leteckého dňa. Uložte scénu pod menom letden.s00.
    Paint:
    Nakreslite lietadlo - stíhačku bielej farby.
    Čarovať scénu:
    Otvorte scénu letden.s00. Určite poznáte Biele albatrosy. Vyčarujte ich vystúpenie na  leteckom dni - použite 5 krát bielu stíhačku, ktorú ste si nakreslili .
     
  3. Ročné obdobia

  4. Skladať scénu:
    Baltík má veľmi rád ovocie, preto má okolo svojho domčeka veľký ovocný sad.
    Poskladajte scénu, na ktorej bude malý Baltíkov domček, obkolesený veľkou oplotenou   záhradou.  Na ovocné stromy si nechajte miesto, tie nakreslíme v editore Paint. Scénu uložte pod menom zahrada.s00.
    Paint:
    Nakreslite 4 obrázky ovocného stromu  (napr. jabloň ) - tak ako vyzerá na jar, v lete, na jeseň a v zime (možné riešenie je v rok.b18).
    Čarovať scénu:
    Otvorte scénu zahrada.s00 a postupne vyčarujte 4 ďalšie scény - vyčarujte
    stromy v Baltíkovom ovocnom sade, tak ako vyzerajú na jar (uložte ako jar.s00), v lete (leto.s00), na jeseň (jeseň.s00) a v zime (zima.s00).
     
  5. More

  6. Skladať scénu:
    Baltík má rád more. Poskladajte mu scénu, na ktorej bude more, pláž plná piesku a krásna modrá obloha . Nezabudnite na slniečko. Uložte ju ako more.s00.
    Paint:
    V editore Paint nakreslite loďky,  biele čajky a palmu.
    Čarovať scénu:
    V režime Čarovať scénu otvorte scénu more.s00 a pomocou Baltíka vyčarujte predmety, ktoré ste si nakreslili v editore Paint - loďky na more, palmy na pláž a čajky nech poletujú po modrej oblohe. VyčarujteBaltíkovi na pláži aj spoločnosť - deti  (nájdete ich v banke
    predmetov). Nezabudnite si scénu uložiť, napr. pod menom more.s02.