Animácie
  1. Naprogramuj pohadku Mrazik- jak si Ivan hraje na schovavnou s dedeckem Hribeckem.
  2. Naprogramuj babu Jagu jak leti ve svem kosi se svym kostatkem.
  3. Naprogramuj loupezniky jak jim padaji jejich klacky na hlavu.
  4. Namalovat domecek s kominem, domalovat nekolik fazi koure z komina, zanimovat silici kour.
  5. Postavit bazen s vodou, do neho umistit zelvu a tu nechat plavat pomoci obrazku z banky 8.
  6. Napíšte program, v ktorom má Baltík dom, vedľa domu stojí garáž  a pred garážou auto (rýchlosťou 9, aby Baltíka nebolo vidieť). Auto treba zaparkovať do garáže. Nech sa dvere garáže otvoria (môžu sa vysúvať dohora), auto vojde dnu, Baltík vyjde z garáže a dvere sa zatvoria. Potom  nech Baltík vojde do svojho domčeka a objaví sa v okne.
  7. Napíšte program, v ktorom Baltík nafukuje balónik až kým nepraskne.
  8. Nakreslite si hradnú vežu, mesiačik, obláčiky,... do ľavej časti scény. Potom nechajte vtáka z banky číslo 4, letieť zprava doľava tak, aby narazil do veže. Ale tesne pred nárazom to vytočí a nadletí ponad vežu. anim1.zip
  9. Nakreslite oblohu plnú hviezd a domček pre baltíka. V ľavom dolnom rohu nech idú na budíku hodiny, ak prejde 6 hodín, budík zazvoní 5 krát a na prízemí sa zobudí Baltík. anim2.zip

  10.