Automatická animácia
-
Panacek
stoji na jednom konci obrazovky, na druhem konci stoji panenka, kouli si
spolu mickem, predmety 13044-13055 z banky 13.
-
Kazdy
si snadno namaluje tryskac, v takove poloze, jako pri letu- mirne sikmo.
Tryskac leti po obloze a zanechava za sebou stopu.
-
Nad lesem
preleti kometa.
-
Micek
pada a zase se odrazi.
-
Lietajúci
balón: Vytvorte program, v ktorom znázorníte tart lietajúceho balóna.
Balón umiestnite napr. doprostred spodnej časti obrazovky. Potom
nech vystúpa kolmo do určitej výky a odletí vodorovným smerom preč
z obrazovky. Balón si nakreslite v editore Paint. (lbalon.zip)
-
Ufo: Skúste
naprogramova takúto príhodu: Na obrazovku priletí blikajúce ufo. Zastaví
sa v určitej výke a dopraví na zem pomocou svetelného lúča malého ufona.
Potom odletí preč z obrazovky. (ufo.zip)