Automatická animácia
  1. Panacek stoji na jednom konci obrazovky, na druhem konci stoji panenka, kouli si spolu mickem, predmety 13044-13055 z banky 13.
  2. Kazdy si snadno namaluje tryskac, v takove poloze, jako pri letu- mirne sikmo. Tryskac leti po obloze a zanechava za sebou stopu.
  3. Nad lesem preleti kometa.
  4. Micek pada a zase se odrazi.
  5. Lietajúci balón: Vytvorte program, v ktorom znázorníte štart lietajúceho balóna.  Balón  umiestnite napr. doprostred spodnej časti obrazovky. Potom nech vystúpa kolmo do určitej výšky  a odletí vodorovným smerom preč z obrazovky. Balón si nakreslite v editore Paint. (lbalon.zip)
  6. Ufo: Skúste naprogramova takúto príhodu: Na obrazovku priletí blikajúce ufo. Zastaví sa v určitej výške a dopraví na zem pomocou svetelného lúča malého ufona. Potom odletí preč z obrazovky. (ufo.zip)

  7.