Programová jednotka GRAPH

  1. Vytvorte program, ktorý bude simulovať "vriacu" planétu.

  2. Vytvorte program, ktorý bude simulovať diagonálny pohyb objektu (kružnice) po obrazovke, ak okraje obrazovky považujeme za okraje stola a dodržíme fyzikálny zákon, ktorý hovorí, že uhol odrazu sa rovná uhlu dopadu. Po každom posune kružnica mení farbu.

  3. Vytvorte program ktorý bude simulovať diagonálny pohyb objektov (kružníc) po obrazovke, ak okraje obrazovky považujeme za okraje stola a dodržíme fyzikálny zákon, ktorý hovorí, že uhol odrazu sa rovná uhlu dopadu. Pri spustení programu zadá počet objektov (1..50), každý objekt sa pohybuje inou rýchlosťou (1..10), a pri posune sa farbe nemení.

  4. Vytvorte program, ktorý vykreslí graf zvolenej funkcie.

  5. Vytvorte program, ktorý vykreslí časť grafu  zvolenej funkcie z intervalu (x1, y1, x2, y2).

  6. Vytvorte program, ktorý nakreslí kružnicu (stred x, y, polomer-r). Nepoužite príkaz na kreslenie kružnice, ani elipsy.

  7. Vytvorte program, ktorý nekreslí špirálu.

  8. Vytvorte program, ktorý nechá rotovať písmenko po orbite (kružnica, elipsa).

  9. Vytvorte program, ktorý nechá rotovať tri písmená po orbitách gule. (1. orbita v rovine xy, 2. orbita v rovine xz a 3. orbita v rovine yz)